Sayfalar

17 Mayıs 2012 Perşembe

Çakıl taşlarından dekorasyon fikri

Değişik bir dekorasyon fikri, denemek isteyenler olur diye düşündüm.

Burada buldum.

Hoş ve sade bir görüntüsü var, güzel güzel çakıl taşları bulunabilir. Hatta aklıma daha güzel bir fikir geldi, deniz kabuklarından bunu yapmaya ne dersiniz? İşte o gerçekten hoş olurdu. Yapılacak listeme yazıyorum bunu, yaptığım gibi de paylaşacağım sizlerle =)

Bu arada resimde bir başka fikir de var, kalemlikler. Konserve kutularını vs. böyle sarıp dekorarif kalemlikler elde edebilirsiniz. Ben ise renkli şeyleri daha çok sevdiğim için, renkli iplerle yada renkli şekillerde yapmayı düşünürdüm. Geri dönüşüm fikirlerini severim, elimden gelen her şeyi yeni bir şekilde değerlendirmeye çalışıyorum,bu fikir de aklınızın bir kenarında olsun derim. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder